Rafael Castelló distingit amb la Medalla d’Honor 2024 de la Xarxa Vives d’Universitats

El Sindicat felicita el sociòleg per aquest guardó tan prestigiós que, en edicions anteriors, ha reconegut la trajectòria de personalitats com ara Raimon, Isabel-Clara Simó o Anna Lluch

divendres 28 juny 2024 13:11 h

Rafael Castelló rebrà la Medalla d’Honor 2024 de la Xarxa Vives. És la màxima distinció que atorga aquesta organisme que agrupa les 22 universitats de tots els territoris de parla catalana. Es tracta d’un reconeixement a la trajectòria professional i al compromís amb la ciència, la cultura i la societat de personalitats de diferents àmbits. Castelló -afiliat de l’STEPV- és doctor en Sociologia i professor de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.

Des del Sindicat volem felicitar Rafael Castelló per aquesta distinció tan prestigiosa que reconeix el currículum i la trajectòria d’un dels sociòlegs més prestigiosos del panorama actual. Personalitats de la talla de l’oncòloga Anna Lluch, el físic Ramon Lapiedra, la cantant Maria del Mar Bonet, l’escriptora Isabel-Clara Simó o el cantautor Raimon han sigut alguns dels guardonats en edicions anteriors.

L’acte de lliurament del guardó tindrà lloc el proper dimecres 10 de juliol a les 12 en el saló d’actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins de la Universitat Politècnica de Catalunya.